ANUNŢ PRIVIND INIŢIEREA ELABORĂRII PROIECTELOR DE DECIZII ALE CONSILIULUI RAIONAL OCNIȚA
În conformitate cu prevederile Legii nr. 239-XVI din 13 noiembrie 2008 privind transparența în procesul decizional și ale Hotărîrii Guvernului nr. 967 din 9 august 2016 „Cu privire la mecanismul de consultare publică cu societatea civilă în procesul decizional”, aparatul președintelui raionului Ocnița anunță inițierea elaborării proiectelor de decizie pentru ședința ordinară a Consiliului raional cu următoarea ordine de zi:
- Cu privire la modificarea deciziei privind aprobarea bugetului pe anul 2019.
Raportor: C. Gudima – șef Direcție Finanțe
- Cu privire la alocarea mijloacelor financiare din fondul de rezervă
Raportor: C. Gudima – șef Direcție Finanțe
- Cu privire la monitoringul financiar al întreprinderilor municipale şi instituţiilor medico-sanitare publice din subordinea Consiliului raional
Raportor: C. Gudima – șef Direcție Finanțe
- Cu privire la modificarea deciziei nr. 1/4 din 29.03.2019 „cu privire la repartizarea profitului anului 2018 al Î.M. „Centrul stomatologic raional Ocniţa”
Raportor: C. Gudima – șef Direcție Finanțe
- Cu privire la asigurarea bunei funcționări a „Centrului stomatologic raional Ocniţa” Î.M.
Raportor: Ion Goinic, director al Î.M. „Centrul stomatologic raional Ocniţa”
- Cu privire la aprobarea organigramei, statelor de personal precum și suplimentul la salariile de funcție ale personalului de conducere al IMSP „Spitalul raional Ocnița”.
Raportor: D. Guțu – director-interimar IMSP „Spitalul Raional Ocnița”.
- Cu privire la casarea bunurilor raportate la mijloace fixe la IMSP „Spitalul Raional Ocnița”.
Raportor: D. Guțu – director-interimar IMSP „Spitalul Raional Ocnița”.
- Cu privire la aprobarea suplimentului la salariu de funcție a personalului de conducere a IMSP CS Ocnița, IMSP CS Frunză și IMSP CS Otaci
Raportor: T. Dutca – șef IMSP CS Ocnița, V. Casian — șef IMSP CS Otaci, E. Guțu — șef IMSP CS Frunză
- Cu privire la examinarea cererii dnei Seinic Aurica.
Raportor:E. Guțu — șef IMSP CS Frunză
- Cu privire la acordul trecerii unor bunuri din proprietatea publică a statului în proprietatea publică a UTA de nivelul II Ocnița.
Raportor: I. Zaharco – șef Direcție Învățămînt
- Cu privire la examinarea cererii dnei Zavidei Oxana, director „Stimul” AO
Raportor: Iu. Flocea — specialist principal
- Сu privire la modificarea Deciziei nr.4/4 din 22.11.2016 „Cu privire la aprobarea organigramei, structurii şi statelor de personal ale subdiviziunilor din subordinea Consiliului raional”.
Raportor: A. Galușca – secretarul Consiliului raional
- Cu privire la aprobarea Regulamentului despre organizarea și desfășurarea Programului de granturi pentru organizațiile de tineret și a concursului local pentru grupurile de inițiativă a tinerilor.
Raportor: V. Ursan – specialist principal
- Cu privire la acordul primirii în proprietate cu titlu gratis a utilajului sportiv PTP 523.
Raportor: V. Ursan – specialist principal
- Cu privire la efectuarea controlului medical al recruților anul nașterii 2001-1992 și încorporarea în serviciul militar în termen și cu termen redus în toamna anului 2019.
Raportor: O.Bobrov- șef SAM, locotenent- colonel.
Proiectele deciziei se elaborează cu scopul asigurării bunei desfășurări a activității APL în teritoriul administrat.
Astfel, solicităm participarea activă a tuturor părților interesate, prin prezentarea propunerilor în vederea elaborării proiectului de decizie.
Propunerile pot fi prezentate pînă la data de 03 iulie 2019 la persoana responsabilă dna Angela Slivca-Cobălaș, serviciul relații cu publicul, biiroul 306, telefon 027122543, inclusiv, prin poșta electronică, la adresa: aparat@ocnita.md