AVIZ
PRIVIND DESFĂȘURAREA
ŞEDINŢEI DE AUDIERI PUBLICE A PROIECTELOR DE DECIZII
PENTRU ȘEDINȚA CONSILIULUI RAIONAL OCNIȚA
DIN 30 IULIE 2021
Aparatul președintelui, anunţă publicul interesat despre organizarea ședinței de examinare a proiectelor de decizii pentru ședința Consiliului raional, care va avea loc vineri, 30 iulie 2021, ora 10.00, în sala de ședință a Consiliului raional, pe adresa:or.Ocnița, str.Independenței,51 et. 3.
Setul de materiale referitor la ordinea de zi și proiectele de decizii este disponibil pe pagina web oficială a Consiliului raional Ocnița: www.ocnita.md
Propuneri referitoare la proiectele de decizii supuse audierilor publice le puteți expedia până la data de 26 iulie 2021, la adresa de email:aparat@ocnita.md
Cetăţenii interesaţi sunt aşteptaţi cu propuneri şi sugestii cu privire la proiectele de decizii.
AGENDA DEZBATERILOR PUBLICE
- Cuvânt introductiv
Alexei Galușca, secretarul Consiliului raional
- Prezentarea proiectelor de decizii
Autorii și raportorii proiectelor de decizii
- Dezbateri pe marginea proiectelor prezentate
(Participanţii la eveniment)
- Concluzii şi încheiere
Alexei Galușca, secretarul Consiliului raional
Întrebările din Ordinea de zi
a Ședinței Consiliului raional
din 30 iulie 2021 propuse spre audieri publice:
- Cu privire la modificarea bugetului pe anul 2021.
Raportor : C. Gudima – șef direcție, Direcția finanțe
- Cu privire la mersul execuţiei bugetului raional pe semestrul I al anului 2021
Raportor : C. Gudima – șef direcție, Direcția finanțe
- Cu privire la monitoringul financiar al întreprinderilor municipale și instituțiilor medicale din subordinea Consiliului raional
Raportor : C. Gudima – șef direcție, Direcția finanțe
- Cu privire la transferarea azilului pentru persoanele vârstnice și cu dizabilități din com. Calarașovca în or. Ocnița.
Raportor : G. Zalevscaia – vicepreședinte al raionului
- Cu privire la transmiterea în gestiunea Direcției AS și PF a bunului imobil, amplasat pe str. Sănătății, 4 or. Ocnița
Raportor : Iu. Rusu – șef direcție, DASPF
- Cu privire la serviciile contra plată prestate de către Serviciul arhivă.
Raportor : R. Perjun – șef serviciu, Serviciul arhivă
- Cu privire la reorganizarea instituțiilor publice din s. Hădărăuți
Raportor : I. Zaharco – șef direcție, Direcția învățămînt
- Cu privire la examenarea rezultatelor inspectării financiare complexe efectuată la Consiliul raional de către Inspecția financiară a Ministerului finanțelor.
Raportor : Iu. Flocea — specialist principal