Ședinţa ordinară a asistenţilor sociali comunitari

La  începutul lunii  aprilie  2016,  în  sala   de  sedinţe  a  Cosiliului  raional  s-a  desfăsurat   şedinţa   ordinară  a  asistenţilor   sociali   comunitari.  Ordinea de zi a cuprins 7 întrebări:

 

1 . Cu  privire  la  corectitudinea  procesări  cererilor  de  ajutor  social   în  SIAAS.

Raportor :  Andriana  Zaharco —  Șef  SASC.

  1. Cu privire la   aplicarea   in  lucrul  asistentului  social  comunitar   a  managmentului  de  caz..

Raportor :  Andriana  Zaharco —  Șef  SASC

  1. Cu privire la responsabilitatea  corectitudinii  prezentării  documentelor  pentru  ajutorul  material.

Raportor  :  Elena  Blîndu  — Specialist   principal  FLSSP.

  1. Cu privire la   primirea  și  intocmirea  sesizărilor.

Raportor : Aliona  Nastase  — Specialist   principal  în  problemele  familiilor  cu  copii  în  situații  de  risc,

  1. Cu privire la  compensația  trimestrială  pentru  transport.

Elaborarea  și  prezentarea   pachetului  de  documente  pentru  aparatul  locomotor 2016.

Raportor : Eleonora  Dub – Specialist   superior  în  problemele  persoanelor  în  vîrstă  şi  cu  dizabilități.

  1. Cu privire la distribuirea   biletelor   balneo- sanatoriale .

Raportor :   Cristina  Cotoman  — Specialist   Resurse  umane.

  1. Cu privire la   condițiile   de  repartizare   a  ajutorului   umanitar    acordat  de  țara  vecină   România.

Raportor : Iurie  Rusu — Șef  DASsi  PF  Ocnița.

 

La  sedinţa  dată   s-au  discutat  problemele  cu  care  se  confrunta   asistentii  sociali   zi  de  zi. Sefii   de  servicii  si  specialistii  DAS  si   PF  si-au   expus  cu  un  discurs    pe  problemele   cele  mai  strigente   cu  care  se  confrunta   atit   specialistii   directiei   cit  si  asistentii  sociali.

Seful  Serviciului  Asistenta  Sociala   Comunitara  A. Zaharco   a  atras  o mare  atentie   la  Mecanizmul  de  supervizare   profesionala  in  asistenta  sociala ,  care  va  activa   conform  Ordinului   MMPSF  Nr.99 din  31.12.2008  si  la  managementul  de  caz – metoda   principala   de  lucru   a  fiecarui  asistent social  comunitar.

E.Blindu – Spesialist  principal   FLSSP   a  vorbit  despre  responsabilitatea   corectitudinii  prezentarii  pachetului  de  documente  pentru  ajutorul  material.

  1. Nosatii -Specialist principal  in  problemele   familiilor   cu  copii  in  situatii  de  risc   a atras  atentia   la  primirea  si  intocmirea   sesizarilor  in  cazuri  de  urgenta.

E.Dub – Specialist  superior  in  problemele  persoanelor  in  virsta  si  cu  dizabilitati   a  vorbit   despre  elaborarea  pachetului  de  documente  pentru  aparatul  locomotor  cit  si  compensatia  pentru  transport  pentru  persoanele  cu  dizabilitati.

Cristina  Cotoman  — Specialist   Resurse  Umane   a  vorbit   despre   procedura   distribuirii   biletelor  balneo – sanatoriale   pentru  persoanele   virstnice   si  cu  dizabilitati.

In  incheere   Seful  DAS si PF  Ocnita   a  adus  la  cunostinta  tuturor    conditiile   de  repartizare  a  ajutorului    umanitar  acordat   de  tara   vecina  România.

social1 social

 

About rciumac