La începutul lunii aprilie 2016, în sala de sedinţe a Cosiliului raional s-a desfăsurat şedinţa ordinară a asistenţilor sociali comunitari. Ordinea de zi a cuprins 7 întrebări:
1 . Cu privire la corectitudinea procesări cererilor de ajutor social în SIAAS.
Raportor : Andriana Zaharco — Șef SASC.
- Cu privire la aplicarea in lucrul asistentului social comunitar a managmentului de caz..
Raportor : Andriana Zaharco — Șef SASC
- Cu privire la responsabilitatea corectitudinii prezentării documentelor pentru ajutorul material.
Raportor : Elena Blîndu — Specialist principal FLSSP.
- Cu privire la primirea și intocmirea sesizărilor.
Raportor : Aliona Nastase — Specialist principal în problemele familiilor cu copii în situații de risc,
- Cu privire la compensația trimestrială pentru transport.
Elaborarea și prezentarea pachetului de documente pentru aparatul locomotor 2016.
Raportor : Eleonora Dub – Specialist superior în problemele persoanelor în vîrstă şi cu dizabilități.
- Cu privire la distribuirea biletelor balneo- sanatoriale .
Raportor : Cristina Cotoman — Specialist Resurse umane.
- Cu privire la condițiile de repartizare a ajutorului umanitar acordat de țara vecină România.
Raportor : Iurie Rusu — Șef DASsi PF Ocnița.
La sedinţa dată s-au discutat problemele cu care se confrunta asistentii sociali zi de zi. Sefii de servicii si specialistii DAS si PF si-au expus cu un discurs pe problemele cele mai strigente cu care se confrunta atit specialistii directiei cit si asistentii sociali.
Seful Serviciului Asistenta Sociala Comunitara A. Zaharco a atras o mare atentie la Mecanizmul de supervizare profesionala in asistenta sociala , care va activa conform Ordinului MMPSF Nr.99 din 31.12.2008 si la managementul de caz – metoda principala de lucru a fiecarui asistent social comunitar.
E.Blindu – Spesialist principal FLSSP a vorbit despre responsabilitatea corectitudinii prezentarii pachetului de documente pentru ajutorul material.
- Nosatii -Specialist principal in problemele familiilor cu copii in situatii de risc a atras atentia la primirea si intocmirea sesizarilor in cazuri de urgenta.
E.Dub – Specialist superior in problemele persoanelor in virsta si cu dizabilitati a vorbit despre elaborarea pachetului de documente pentru aparatul locomotor cit si compensatia pentru transport pentru persoanele cu dizabilitati.
Cristina Cotoman — Specialist Resurse Umane a vorbit despre procedura distribuirii biletelor balneo – sanatoriale pentru persoanele virstnice si cu dizabilitati.
In incheere Seful DAS si PF Ocnita a adus la cunostinta tuturor conditiile de repartizare a ajutorului umanitar acordat de tara vecina România.