AVIZ
PRIVIND DESFĂȘURAREA
ŞEDINŢEI DE AUDIERI PUBLICE
A PROIECTELOR DE DECIZII
PENTRU ȘEDINȚA CONSILIULUI RAIONAL OCNIȚA
DIN 28 MARTIE 2019
Aparatul președintelui anunţă publicul interesat despre organizarea ședinței de examinare a proiectelor de decizii pentru ședința Consiliului raional din 28 martie 2019, care va avea loc vineri, 15 martie 2019, ora 9.00, în biroul 301 a Consiliului raional, la adresa:or.Ocnița, str.Independenței,51 et. 3.
Setul de materiale referitor la ordinea de zi și proiectele de decizii este disponibil pe pagina web oficială a Consiliului raional Ocnița: www.ocnita.md
Propuneri referitoare la proiectele de decizii supuse audierilor publice le puteți expedia până la data de 14 martie 2019, la adresa de email:aparat@ocnita.md
Cetăţenii interesaţi sunt aşteptaţi cu propuneri şi sugestii cu privire la proiectele de decizii.
AGENDA DEZBATERILOR PUBLICE
- Cuvînt introductiv
Alexei Galușca, secretarul Consiliului raional
- Prezentarea proiectelor de decizii
Autorii și raportorii proiectelor de decizii
- Dezbateri pe marginea proiectelor prezentate
(Participanţii la eveniment)
- Concluzii şi încheiere
Alexei Galușca, secretarul Consiliului raional
Ordinea de zi
a Ședinței Consiliului raional
din 28 martie 2019
- Cu privire la examinarea şi aprobarea raportului privind executarea bugetului pe anul 2018
Raportor: C. Gudima – șef Direcție Finanțe
- Cu privire la modificarea deciziei privind aprobarea bugetului raional pe anul 2019
Raportor: C. Gudima – șef Direcție Finanțe
- Cu privire la repartizarea profitului anului 2018 al Î.M. „Centrul stomatologic raional Ocniţa”
Raportor: C. Gudima – șef Direcție Finanțe
- Cu privire la aprobarea Regulamentului despre procedurile de consultare publică cu societatea civilă în procesul decizional.
Raportor: A. Cebotari – șef Secție Administrația Publică Locală
- Cu privire la organizarea și desfășurarea bilunarului de salubrizare și înverzire a teritoriului administrat.
Raportor: V. Goștinari – șef Secție Inspecția Ecologică Ocnița
- Cu privire la casarea bunurilor raportate la mijloace fixe la gimnaziul Bîrnova.
Raportor: I. Zaharco, șef Direcția Învățământ
- Cu privire la organizarea odihnei de vară a copiilor.
Raportor: I. Zaharco, șef Direcția Învățământ
- Cu privire la luarea în proprietate publică a UTA de nivelul II Ocnița a unui mijloc de transport.
Raportor: I. Zaharco, șef Direcția Învățământ
- Cu privire la trecerea din administrarea IMSP „Spitalul Raional Ocnița” a sondei arteziene în administrarea Direcției Asistență Socială și Protecția Familiei.
Raportor: Iu. Rusu – șef Direcție Asistență Socială și Protecția Familiei
- Cu privire la acordarea îndemnizației unice familiei Mutelica.
Raportor: A. Galușca- secretarul Consiliului raional
- Cu privire la ridicarea mandatului de consilier a dlui Muzîcant Anatolie și a dnei Bucarciuc Tatiana.
Raportor: A. Galușca- secretarul Consiliului raional
- Сu privire la modificarea Deciziei nr.4/4 din 22.11.2016 „Cu privire la aprobarea organigramei, structurii şi statelor de personal ale subdiviziunilor din subordinea Consiliului raional”.
Raportor: T. Morari – contabil-șef Aparatul președintelui
- Cu privire la efectuarea controlului medical al recruţilor a.n.2001-1992 şi încorporarea în serviciul militar în termen şi cu termen redusîn primăvara anului 2019”.
Raportor: O. Bobrov — șef secție administrativ-militară Ocnița,
locotenent- colonel
- Cu privire la rezultatul inspectării financiare de către Direcţia Teritorială Inspectare Financiară Edineţ la Secția Cultură a Consiliului raional
Raportor: V. Cozmic – auditor intern, Aparatul președintelui raionului